Stres w miejscu pracy jest wynikiem interakcji osoby i środowiska pracy. Dla jednostki oznacza poczucie, iż nie jest ona w... read more →
Umiejętność sprawnego zarządzania własnym czasem jest bardzo pożyteczna, zarówno na gruncie prywatnym, jak i podczas wykonywania obowiązków zawodowych. Nie każdy... read more →
Czym jest delegowanie zadań? Delegowanie uprawnień to nic innego jak przekazywanie podległym pracownikom części swojej odpowiedzialności. Daje to menedżerowi możliwość... read more →
Przychodzisz do pracy pełen energii, siadasz do biurka, jesteś gotowy do działania i czujesz, że dzisiejszy dzień będzie faktycznie produktywny.... read more →
Dlaczego w przedsiębiorstwie tworzy się komórkę controllingu? To proste - bo właśnie jest taka moda.... (no dobrze to był żart),... read more →
Niektórzy z was mogą zastanawiać się, po co właściwie potrzebne jest zarządzanie projektami. Bez wahania mogę powiedzieć, że zarządzanie projektami... read more →
Gdy spojrzeć daleko w historię ludzkości, grupy istniały praktycznie od zawsze. Niezależnie od czasu i okoliczności, tam gdzie jest grupa... read more →
Wielu ludzi trudno przekonać do planowania. Uważają oni, że planowanie to marnowanie czasu, że życie i tak przyniesie to, co... read more →
Co to jest zarządzanie projektem? Jest to umiejętność, do której realizacji wykorzystuje się różne metody i umiejętności typowe danemu menadżerowi.... read more →
Co to są te projekty? Projekty to sposób na osiąganie założonych celów, to narzędzie wspomagające wprowadzanie zmian. Każdy z nas... read more →